Bij het Service Meldpunt kunt u terecht voor storingen, meldingen, klachten en/ of vragen:

  •   Op bouwkundig en technisch gebied;

  •   Over de schoonmaak;

  •   Over/ aan gymtoestellen/ materialen.

 

Responstijd

Wij streven ernaar uw klachten zo spoedig mogelijk op te lossen. Wij laten u in elk geval binnen 2 werkdagen weten welke acties er zijn ondernomen.

Contact

  •   Klachten en storingen kunnen te allen tijde worden doorgegeven via e-mail: servicemeldpunt@sportbedrijfdeventer.nl 

  •   Bij dringende zaken is het ook mogelijk om tijdens kantooruren te bellen met telefoonnummer: 0570-503913.

  •   Het Service Meldpunt is van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 uur en 16:30 uur bereikbaar.

Bij acute storingen buiten de openingstijden van het Service Meldpunt kunt u contact opnemen met Sport- en Belevingscentrum De Scheg en vragen naar de dienstdoende sporthalbeheerder. Telefoonnummer: 0570-659777.